مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-20سياسي

فارس من| الحاق روستاهای شمال شرق مشهد به شهر، در کش و قوس تصویب شورای شهر


بهترین راه برای آبادی روستاهای شمال شرق مشهد الحاق این روستاها به شهر است که این موضوع تنها با تصویب الحاق این روستاها به شهر مشهد توسط شورای اسلامی شهر مشهد امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، کاربران سامانه در این سامانه ثبت کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند، خبرنگار فارس این موضوع را از معاون عمران فرمانداری شهرستان مشهد پیگیری کرد.

مهدی برامکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه 15 روستا در 2 محدوده منفصل شهری مانند محدوده توس و جاده سیمان داریم، اظهار کرد: این روستاها یک سری محدوده دارند، مستندات این موضوع موجود است؛ زمانی که طرح هادی روستای دهرود بررسی می شد، موضوع مشروط به موافقت شورای شهر شد.

وی افزود: شورای شهر مشهد عملا با الحاق روستاهای دهرود به شهر مشهد مخالفت می کند، دهرود اولین روستایی است که کنار کشف و چسبیده به حریم قانونی شهر مشهد است.

برامکی ابراز کرد: متاسفانه این روستاها چسبیده به حریم شهر هستند اما از امکانات شهری برخوردار نیستند، شهرداری دلایل خود را برای عدم رسیدگی به روستاها دارد و بودجه دهیاری ها به قدری نیست که کفاف نیازهای این روستاها را بدهد.

معاون عمرانی فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: بهترین راه برای آبادی روستاهای شمال شرق مشهد الحاق این روستاها به شهر است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| الحاق روستاهای شمال شرق مشهد به شهر، در کش و قوس تصویب شورای شهر

فارس من| الحاق روستاهای شمال شرق مشهد به شهر، در کش و قوس تصویب شورای شهر